Stureplan

Dom här 2 låtarna snurrar mest på logo nu!

 

 

Martin Solveig – One 2 3 Four

Big Ali – Neon Music (Soundshakerz Club Remix)

ónly for the best!  

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Stureplan

  1. Lena skriver:

    lyssnade men tyvärr var det inte den.. Den låter liksom spanska eller latinsk…. Och de sjunger ay inte hey.. Men om du kommer på ngt kan du ju skriva 🙂 Tack för snabbt svar iallafall!

  2. houseme skriver:

    Tjena Lena! Tror jag har hittat din låt..

    Laidback Luke & Diplo – Hey! (Original Mix)www5.zippyshare.com/v/65613825/file.html

    /houseme

  3. Lena skriver:

    hej det här kanske låter så himla konstigt men det är bättre att fråga än att gå och undra. Jag hörde en låt då jag var på sturecompagniet som lät liksom latinsk fast det var en house remix. det de sjöng var ”ay ay ay ay ay…. ay ay ay ay ay” haha det låter nog helt sjukt men jag tänkte höra om du har den blekaste om vad det är för låt? Tacksam för svar!

    • houseme skriver:

      Tjo! jag har inte en susning för tillfället, lite svårt med tanke på texten och så men ska kolla upp det lite och se vad vi kan hitta! 🙂 skrivet tillbaka här om jag hittar den!

Kommentera

