Eurovision

Igår var det Eurovision Contest, jag såg själv inte på det, lyssnade endast! Och jag tyckte alla låtar var sjukt kassa iår, undrar varje år varför jag kollar på det egentligen, men detta året fanns en rikigt grym låt med!

Det var Finlands bidrag och varför vann inte dom?! Har iaf fixat fram en Extenten Version på den!

Kommentera gärna! 😉

Waldos People – Lose Control (Extended Version)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Eurovision

  1. diana air skriver:

    Oh, vilket gott skratt jag fick mig!
    Att Finlands bidrag på något sätt skulle vara bra är helt absurt i mina öron.
    Eller.. är du verkligen allvarlig? 🙂

  2. Skyjacker skriver:

    Eurovision är ett jävla meck. tur att jag har gett bort min tv.

    Vem vann? Och vem hade minst kläder på sig?

Kommentera

