TAM LAPTOP DESIGN

Jadu, Anna Hibbsjag följer din blogg varje dag så mycket jag hinner,  och måste konstatera att du är så sjuk skön helt enkelt! Kör din egen stil och skiter i vad alla andra tycker! Om alla männsikor bara vore som du? Din djupa låtar som man får en toutch av och dina gymlåtar, och din spelning framför allt! Du är ju grym, du och Dasha som djs!

varför vill jag då vinna din laptop? självklart vill jag ju ha en lika dan laptop som dig, och sen är jag lite av behov av en nya med! Håller ju på med denna bloggen men massa musik, mixar och trixar i olika program för att få fram det bästa ljuden och dem bästa låtarna! Då funkar ju ingen vanlig såklart! Och förresten, hur grym är inte designen? perfekt till sommaren. Wish u luck Anna, såg att jag hade 83 konkurenter haha,verkar tyvär inte hindrar mig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

